Klantenservice Albert Heijn

Albert Heijn, ook wel bekend als AH, is de grootste Nederlandse keten van supermarkten. Het is eigendom van Ahold Delhaize en heeft ontzettend veel winkels: 985 in Nederland. Dit is inclusief 85 AH to Go’s en 36 XL’s, verspreid door heel Nederland. Verder heeft het rond de 50 filialen in België. Albert Heijn heeft een ontzettend breed assortiment en staat het bekend om ook een grote hoeveelheid huismerkproducten en hun hamsterweken.

Naast de vele fysieke winkels, is Albert Heijn ook online actief. Al sinds 1999 bestaat de Albert Heijn bezorg service. De boodschappen zijn online te bestellen en worden thuisbezorgd, wat voor veel klanten ook een ideale service is.




Klantenservice Albert Heijn

Er zijn een hoop verschillende manieren om in contact te met de Albert Heijn klantenservice, wat erg duidelijk is aangegeven op hun website ah.nl/klantenservice. Er zijn allereerst diverse categorieën, met veel gestelde vragen. Door die methode is er een grote kans dat de vraag waarvoor contact gezocht wordt met de klantenservice, al te vinden is op de website.




De diverse categorieën zijn de volgende:

  • Spaaracties: hierbij worden vragen over de huidige spaaracties en bijvoorbeeld koopzegels behandeld.
  • Algemeen: dit zijn vragen die onder andere gaan over de werking van de site, recepten, product-vragen of het Allerhande magazine.
  • Online bestellen: in deze categorie staan vragen over bestellingen, specifieke producten, bezorgers, klachten en dergelijke vragen.
  • AH Bezorgbundel: hier worden vragen over een persoonlijk bezorgmoment besproken, zoals of dat te wijzigen of te annuleren valt. Ook gaat het over de kosten hiervan, het wijzigen of annuleren, maar ook wat het überhaupt is.
  • Bonus: in deze categorie gaat het over de Bonuskaart, de Bonusfolder, Bonusaanbiedingen, Airmiles, persoonlijke Bonusaanbiedingen, de verjaardagsmail en dergelijke onderwerpen die betrekking hebben op de Bonus.
  • Winkels: de laatste categorie gaat over alle vragen die er zijn met betrekking tot de fysieke winkels. Zo staan er vragen over openingstijden, duurzaamheid, de stomerijservice, winkelwagens, betalingen en nog veel meer.

Per categorie zijn er tussen de 12 tot wel meer dan 100 vragen te vinden, waardoor het zeker de moeite waard is hier eerst tussen te kijken voor een snel antwoord.

Daarnaast zijn er nog diverse manieren om persoonlijk contact op te nemen met de klantenservice. Zo kan je contact opnemen via de chat, waarbij er ofwel een antwoord van de Digitale assistent komt, of van een medewerker. Daarnaast kan je contact opnemen via WhatsApp door te klikken op de knop op de website of door een appje te sturen naar het nummer +31 6 83542625.

Ook kan je via Facebook Messenger een berichtje/vraag sturen, of op Twitter. Verder is de klantenservice natuurlijk ook telefonisch bereikbaar op nummer 0800-0305.

Natuurlijk kan je ook gewoon altijd naar de fysieke Albert Heijn bij jou in de buurt gaan, waar de medewerkers je vriendelijk te woord zullen staan. Op alle methoden zal je zo goed en snel mogelijk te woord worden gestaan.




Correctie: info@landnummer.nl

Meer:

1 reactie op “Klantenservice Albert Heijn”

  1. Pingback: Klantenservice Coolblue informatie. Telefoonnummer en contact.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *