Klantenservice Canal Digitaal

Canal Digitaal heeft een Nederlandse website onder de naam Canal Digitaal. Als je naar de klantenservice gaat, zie je onmiddellijk een heel aantal vragen waarmee jij ook te maken kunt hebben. In vele gevallen ben je al geholpen met de antwoorden die je hier vindt. Wat je op dezelfde pagina vindt, zijn de storingen die zich voordoen of voorgedaan hebben. Zo heb je onmiddellijk een inzicht of de storing die jij thuis hebt, algemeen is of enkel voor jou zou kunnen gelden. Dit is wel heel nuttige informatie.

Op diezelfde pagina vind je een aantal handelingen die je makkelijk zelf via Mijn Canal Digitaal kunt regelen. Denk bijvoorbeeld aan het activeren en registreren van je account, een nota inzien, gegevens wijzigen of een rekeningnummer wijzigen. Bij diezelfde klantenservice vind je een hele reeks handleidingen die je kunt downloaden: snelstarthandleidingen, installatiehandleidingen of handleidingen voor het gebruik van je televisie en satelliet bijvoorbeeld.

Of wil je bepaalde zenderlijsten inkijken of zoek je bepaalde documenten zoals overnameformulier, retourformulier of machtigingsformulier? Ook dit vind je allemaal op de pagina van de klantenservice.

De klantenservice van Canal Digital

Kom je er niet uit en wil je toch maar liever chatten, mailen of telefoneren? Het kan perfect. Canal Digital is per chat te bereiken. Buiten de openingsuren laat je een bericht achter en krijg je zo spoedig mogelijk antwoord via je e-mail. Als je contact opneemt via Webcare, zullen ze je binnen het uur proberen te bereiken, en dit van maandag tot en met zaterdag en van 9.00 tot 21.00.

Telefonisch kun je met al je vragen terecht op het nummer 088-003 85 85 en je belt aan lokaal tarief. Vanuit het buitenland wordt dit 0031 88 85 55. Dit nummer is eveneens te bereiken van maandag tot en met zaterdag en van 9.00 tot 21.00.

Opzeggen

Opzeggen doe je via het nummer 088-003 85 05 (vanuit het buitenland: 0031 88 003 85 05). Als het nodig is om schriftelijk te corresponderen of je wilt documenten toesturen, dan doe je dit naar: Canal Digitaal, Postbus 444 te 1200 JJ Hilversum. Retouren doe je via BNS Data Logistics, T.a.v. Canal Digitaal, Antwoordnummer 1003 te 4130 VP Vianen.

Op dezelfde pagina als waar je deze contactgegevens vindt, wordt er nog eens mooi op een rijtje een overzicht gegeven van alle informatie die je bij Canal Digitaal vindt en hoe je problemen zo snel mogelijk zelf kunt oplossen. Bij Canal Digitaal is het duidelijk dat ze de klanten willen helpen: ofwel door selfmanagement, ofwel via chat, mail of telefoon.

Meer:

1 gedachte over “Klantenservice Canal Digitaal”

Plaats een reactie