Klantenservice KPN

Als je als klant of als potentiële klant een vraag hebt voor KPN, dan ga je eenvoudig naar de servicepagina van KPN. Je krijgt er onmiddellijk een opsplitsing voor zakelijke vragen of vragen van particulieren. Bij de vragen voor particulieren kies je of je vraag gaat over mobiel, internet/Wifi, televisie/digitenne, vast bellen, administratie of andere producten. Onderaan de pagina vind je ook al heel veel antwoorden op veelgestelde vragen.




Klantenservice KPN & Veelgestelde vragen

Zo kun je lezen hoe je je e-mail moet instellen, hoe je een simkaart aanvraagt en activeert en wat je moet doen bij een trage Wifiverbinding. Of als je bijvoorbeeld geen internetverbinding hebt, je mobiel toestel wilt instellen of de status van je bestelling wilt opvragen, dan vind je hier ook wat je moet doen. In ‘Mijn KPN’ regel je alles betreffende je abonnement. Je kunt online ook een verhuizing doorgeven en je leest hoe je je abonnement voor je mobiel kunt verlengen.




Voor zakelijke klanten

Bij KPN Zakelijk kun je onder meer terecht voor een oriëntatie naar een nieuw product. Of je kunt je vragen stellen aan een digitale assistent.

Als zakelijke klant vind je eveneens heel wat antwoorden op je vragen. Je vindt zeer gedetailleerde informatie over bijvoorbeeld storingen, je facturen, het wijzigen van je gegevens en doorschakelen. Of als je vragen hebt over mobiel, internet, vast bellen of televisie, krijg je ook hierover al heel wat nuttige informatie. Contractovername of hoe je je voicemail instelt worden eveneens op deze pagina grondig uitgelegd.

Als je toch iemand persoonlijk wilt spreken omdat je er nog altijd niet uit bent, dan neem je eenvoudig contact op met KPN. Er is één telefoonnummer waarop je als particulier met al je vragen terecht kunt, namelijk 0800-0402. Je kunt ook via het forum van KPN je vragen stellen of je kunt via chat hulp vragen. Je kunt ook vragen dat men jou terugbelt. Het 0800-nummer is normaal gezien altijd gratis. Als je daarentegen mobiel én buiten je bundel belt, worden er wel gesprekskosten aangerekend.




Telefoonnummer

Zakelijke klanten kunnen terecht op het nummer 0800-0403. Grote zakelijke klanten kunnen dan weer bellen naar het nummer 0800-1576. Wat bijzonder klantvriendelijk is, is dat KPN 24/24 en 7/7 bereikbaar is. Voor heel dringende vragen of problemen zal je dus altijd onmiddellijk kunnen geholpen worden. Als je KPN telefonisch contacteert, krijg je een keuzemenu zodat je bij de juiste persoon terecht komt met je vragen. Je wordt geholpen als je informatie vraagt, maar evengoed wordt je telefonisch geholpen bij technische problemen. Ook chatten kan tussen 08.00 en 18.00u.

Meer:

Tags:

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *