Een goede dienstverlening voor bezoekers maakt een bedrijf in het vervolg veel toegankelijker. Een klant hoort op een makkelijke manier een vraag te stellen aan de organisatie. De klantenservice vormt een onmisbare de schakel tussen de consument en de firma. Een postbedrijf als PostNL verzorgt dagelijks het vervoer van vele pakketten in het hele land. Het drukke bezorgverkeer levert vaak vragen of soms ook klachten op aan het adres van de onderneming. Het is betekenisvol dat het team de reacties met aandacht behandelt via verschillende communicatiemiddelen. In dit artikel meer over de klantenservice van PostNL.
Welkom bij de klantenservice
PostNL brengt iedere bezoeker graag verder op weg door langs meerdere wegen hulp te bieden. De meest voorkomende opmerkingen staan alvast genoteerd op de website. Dankzij de keuzemogelijkheden klik je verder naar de informatie zonder dat je door hoeft te zoeken. Je ziet wanneer je bestelling komt of wat je het beste doet als je pakket niet arriveert.
Ondertussen keren allerlei andere onderwerpen met regelmaat terug bij de klantenservice van PostNL. Het bedrijf heeft een overzicht opgesteld met andere zaken die vaak aan de orde komen in het leverproces. Ontbreekt jouw vraag in de lijst maar wil je toch graag een antwoord lezen? Met een zoekopdracht bespeur je snel of een andere pagina meer over het topic prijs geeft.
Telefoonnummer
Zoals je mag verwachten van een klantenservice staat het team van PostNL bellers keurig te woord. Op de contactpagina van de website klik je op de belbutton voor een telefoongesprek. Eerst krijg je digitaal een aantal vragen zodat je direct bij de goede collega terecht komt. Het bespaart bezoekers kostbare tijd dat ze tegenwoordig geen keuzemenu meer doorlopen.
Dankzij de voorselectie krijgen bellers gelijk hulp van een medewerker met kennis van zaken. De werknemer wijst je makkelijker de weg omdat hij of zij verstand heeft van het onderwerp. De klantenservice van PostNL is maandag tot en met zaterdag bereikbaar, doordeweeks ook in de vooravond.
Bereik de helpdesk eenvoudig
De medewerkers staan altijd open voor een oprechte mening over de dienstverlening. De klantenservice wil zich voor alle Nederlanders zo toegankelijk mogelijk opstellen. Het team vindt het belangrijk dat je contact opneemt zoals dat het beste uitkomt. Op de sociale mediakanalen Facebook en Twitter staat de helpdesk ieder uur van de dag open voor meldingen. Je schrijft een bericht in een chatbox als je zo het liefst met ons spreekt.
Natuurlijk blijft ook een traditionele handgeschreven brief een optie als je een bericht naar de helpdesk toestuurt.
Support in ieder geval
Voor geen enkele serieuze vraag over PostNL draait de klantenservice de handen om. De meeste situaties komen zo vaak voor dat de website of een kort telefoongesprek een oplossing geeft. Bij unieke omstandigheden kijkt het bedrijf verder naar een passende uitkomst voor zowel verzender of ontvanger.
Zelf hoop je natuurlijk dat het pakket netjes volgens plan op de locatie van de bezorging belandt. De helpdesk komt in actie als het toch anders loopt dan je had gedacht. De medewerkers van PostNL voelen zich pas tevreden als de bezorging volgens wens van de klant gaat.
Meer:
1 gedachte over “Klantenservice PostNL”