Klantenservice Tele2

Tele2 biedt diverse diensten aan op het gebeid van Mobiele Telefonie, Internet, Televisie en Vaste Telefonie. De klantenservice biedt ondersteuning op alle genoemde gebieden. Je kunt er niet alleen met technische vragen terecht, ook met vragen over je abonnement of facturen kan de klantenservice je verder helpen. Contact opnemen met de klantenservice is erg eenvoudig en de medewerkers zullen hun uiterste best doen om al je vragen te beantwoorden.




Telefoonnummer klantenservice van Tele2

De klantenservice van Tele2 is telefonisch bereikbaar op het nummer 020 – 754 4444. Vanuit het buitenland bel je met +31 6 4019 1602. Als je zelf een mobiel abonnement hebt van Tele2, dan kun je met je mobiele telefoon ook bellen met 1200. Je wordt dan automatisch verbonden met de klantenservice.

De klantenservice van Tele2 is telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09.00 uur tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 uur tot 18.00 uur.




Verdere contactgegevens helpdesk

Veel vragen en antwoorden zijn te ook terug te vinden op de website van Tele2. Op de pagina van de klantenservice vindt je ook de laatste updates met betrekking tot storingen. Heb je een vraag en kun je het antwoord niet terugvinden op de website? Dan zijn er verschillende andere manieren om met Tele2 in contact te komen.

Naast het hierboven genoemde telefoonnummer, kun je ook informatie en uitleg vinden op het Forum van Tele2(via forum.tele2.nl) of via MijnTele2. Hier vindt je ook de gegevens van je eigen abonnementen en facturen. Inloggen bij MijnTele2 gaat via de homepage van tele2.nl.

Ook is het mogelijk om via de App Store of Play Store de MijnTele2 app te downloaden. Via deze app kun je vragen stellen aan de chatbot, waar je snel een antwoord op krijgt. De chatbot kan ook vragen over je persoonlijke abonnementen beantwoorden.




Stuur je liever een brief, dan kun je deze zenden aan het postadres van Tele2:

  • Tele2
    Postbus 289
    2400 AG Alphen aan den Rijn

Heb je apparatuur in huis die je terug wilt sturen? Stuur dit dan naar de Tele2 Return Service via het onderstaande adres:

  • Tele2 Return Service
    Antwoordnummer 10020
    5140 VB Waalwijk




Zakelijke klanten

Tele2 biedt niet alleen diensten aan voor particulieren, maar is ook actief op de zakelijke markt. Voor zakelijke klanten is de helpdesk bereikbaar via 020 – 750 1611 of via email: customerservice@tele2zakelijk.nl. Een zakelijke brief stuur je naar T-Mobile Netherlands B.V., Postbus 22697, 1100 DD Amsterdam.

Meer:

Tags:

1 reactie op “Klantenservice Tele2”

  1. Pingback: KLANTENSERVICE T-MOBILE. Informatie, telefoonnummer en meer.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *