Vodafone is een wereldwijd bekende provider voor telefonie. Het bedrijf biedt onder andere diverse abonnementen aan en de mogelijkheid om buiten op het internet te zitten op je mobiele apparaat, maar daarnaast biedt het bedrijf ook allerlei mogelijkheden om te bellen naar binnenland en buitenland. Zo kun je bijvoorbeeld een abonnement nemen met een grote hoeveelheid aan belminuten, je kunt een abonnement nemen met veel internet en je kunt ook een abonnement nemen met bijvoorbeeld veel sms’jes. Verder zijn er ook speciale abonnementen bij Vodafone, waarbij je bijvoorbeeld een familiebundel hebt. Dit houdt in dat er een totaal aantal belminuten is en een totale hoeveelheid aan internet die je met de hele familie deelt. Het gebeurt echter met enige regelmaat dat men bepaalde vragen krijgt met betrekking tot diverse diensten van Vodafone. Een goede klantenservice is dan hetgeen wat je zoekt.
Klantenservice Vodafone
Vodafone biedt een relatief uitgebreide klantenservice online aan, namelijk via de website. Er zijn bepaalde problemen of vraagstukken die bij veel mensen spelen. Op de website worden deze zaken genoemd als onderwerpen. Vodafone gaat in deze online klantenservice in op verschillende onderwerpen. Een voorbeeld is het vraagstuk wat je kunt doen indien je data op is, maar je nog wel internet nodig hebt. Verder geeft het bedrijf via deze weg informatie over prepaid, simkaarten en het zorgen dat je geen extra kosten krijgt op onverwachtse wijze.
Ook kun je online op deze manier zelf bepaalde zaken regelen zoals het checken van je tegoed, maar ook het wijzigen van bepaalde gegevens zoals je IBAN. Je hebt online tevens de mogelijkheid te kijken wie je allemaal hebt gebeld en je kunt databundels die nog niet aanstaan aanzetten via de website.
Persoonlijk contact Vodafone – telefoonnummers
Niet iedere vraag of ieder probleem kan beantwoord of opgelost worden via de website. In bepaalde gevallen kan het zo zijn dat je echt zelf contact wilt met een medewerker van Vodafone. Naar een filiaal gaan is in dit geval altijd een optie, maar als dit even geen efficiënte keuze voor je is kun je ook altijd contact opnemen met Vodafone op telefonische wijze. De klantenservice is voor particulieren via een mobiele telefoon bereikbaar op het nummer 1201. Via een vaste telefoon kunnen particulieren bellen naar 0800-0094. Allebei deze nummers zijn gratis om telefonisch contact mee op te nemen. Voor vragen met betrekking tot bestellingen kun je als particulier gratis bellen naar 0800-0560.
Als zakelijke beller kun je met je mobiel gratis bellen naar 1200 en met een vaste telefoon naar 0800-0094. Ook als je zakelijk belt kun je bellen voor vragen over bestellingen en dit is net als alle andere bel opties ook gratis. Dit kan namelijk via 0800-0500. Ook kan je inloggen op My Vodafone voor meer informatie.
Correctie? Stuur ons een e-mail naar info@landnummer.nl.
Meer:
1 gedachte over “Vodafone klantenservice”