Je kunt op vele manieren contact opnemen met de klantenservice van Wehkamp. Allereerst valt het aan te raden om een kijkje te nemen bij de veel gestelde vragen op de website. Hier vind je onder andere antwoorden op vragen omtrent verzending, betalen, retourneren en reparatie en garantie. Kom je er niet uit met alleen deze informatie of staat jouw vraag er niet tussen? Dan kun je de klantenservice bellen, een chat openen in de app of jouw vraag stellen via Messenger of Twitter. Via een online contactformulier kun je over verschillende zaken een e-mail sturen. Wil je liever gewoon een e-mail sturen? Dat kan ook! Stuur jouw vraag naar klantenservice@wehkamp.nl. Wehkamp geeft bij iedere contactmogelijkheid aan hoe lang het duurt om contact te maken.
Telefoonnummer klantenservice Wehkamp
Je kunt de klantenservice van Wehkamp dagelijks bellen tussen tussen 08:00 en 24:00 uur tegen lokaal tarief op het nummer 038 – 845 45 45. De wachttijd wanneer je naar de klantenservice belt bedraagt 2 minuten. Je krijgt eerst een keuzemenu te horen waardoor je ervoor zorgt dat je met de juiste afdeling verbonden wordt. Het is handig om je ordernummer bij de hand te houden, omdat je op deze manier sneller een antwoord op je vraag krijgt. Wil jij liever op een andere manier contact opnemen met de klantenservice van Wehkamp? Dat is ook mogelijk.
Door te chatten in de app word je net zo snel geholpen als wanneer je zou bellen. De chat is, evenals de telefoonlijn, van 08:00 tot 24:00 uur geopend voor al jouw vragen. Via e-mail, Facebook of Twitter duurt het iets langer voordat je geholpen wordt.
Contactgegevens van de helpdesk
Klanten kunnen contact opnemen met de klantenservice van Wehkamp via telefoonnummer 038 – 845 45 45, de service en contactpagina op www.wehkamp.nl of via Twitter en Facebook (@wehkamp). Je kunt de klantenservice van Wehkamp iedere dag tussen 08:00 en 24:00 uur bereiken op Twitter of Facebook. In dit geval moet je wel rekening houden met een reactietijd van 2 uur.
Bij dringende vragen kun je dus beter een chat openen of telefonisch contact opnemen met de webshop. Wanneer je namens een bedrijf in contact wilt komen met iemand van het hoofdkantoor, bel je tijdens kantooruren naar 038 497 33 11. Voor de verkoop van producten via de website van Wehkamp is het ook mogelijk om een mail te sturen naar leveranciers@wehkamp.nl.
Meer:
- Univé
- Mediamarkt
2 gedachten over “Wehkamp contact”