Ziggo klantenservice




Als je op de website van Ziggo naar de klantenservice gaat, dan krijg je al heel wat antwoorden op veel gestelde vragen. Misschien zit jouw vraag er ook tussen. Zo kun je bijvoorbeeld antwoorden vinden over de verbinding van je internet en e-mail, je leest over de oorzaken van het traag werken van je internet of hoe het komt dat je e-mail het niet doet. En je kunt er ook vragen dat een monteur je helpt.

De klantenservice van Ziggo

Een andere categorie waarover je een aantal antwoorden vindt is televisie en radio. Wat moet je doen als je geen of slecht beeld hebt of als er een foutcode in je beeld zit. Ook hierbij kun je de hulp van een monteur vragen. En tenslotte vind je heel wat informatie over je abonnement en je factuur. Wil je bekijken of je factuur wel klopt of wil je je gegevens in Ziggo wijzigen? Het kan allemaal. Je krijgt ook raad wanneer het inloggen in Mijn Ziggo niet lukt.

En tenslotte lees je alles over je abonnement. Met andere woorden: Ziggo is zeer klantgericht en vooral als het gaat over het zelf beheren van je gegevens en je abonnement en factuur.




Contact met de helpdesk

Als je met al deze informatie er toch niet uit komt, is er nog altijd de klantenservice die je zelf kunt contacteren. Maar ook hier lees je eerst heel wat informatie die jou eventueel verder kan helpen. Denk maar aan het installeren van televisie, internet of telefoon. Je krijgt hierbij een installatiestappenplan. Of heb je een storing? Dan kun je met de informatie die je vindt al een heel eind op weg. Je kunt hier nogmaals alles vinden over je abonnement en je facturen.

Lukt het nog altijd niet? Dan ga je eenvoudig naar de contactpagina. Hier kun je je vragen stellen aan de community van Ziggo. Of je kunt chatten met een medewerker.




Telefoonnummer

Ofwel contacteer je per telefoon de servicelijn van Ziggo. Ze zijn dagelijks te bereiken van 8.00 tot 20.00. Het nummer 1200 is gratis als je een telefoonaansluiting van Ziggo hebt. Of je belt het nummer 0900-1884 en dan betaal je de gebruikelijke (mobiele) telefoonkosten. Als je een vraag hebt over je bestelling, contacteer je Ziggo op het nummer 0900-0730 aan de gebruikelijke telefoonkosten.

Vanuit het buitenland is de klantenservice te bereiken op het nummer +31 881 212 817, en dit aan het buitenlandtarief van je telefoonprovider. Je kunt Ziggo ook voor zakelijke aangelegenheden contacteren. De link vind je ook op de website. Via het contactformulier kun je je vraag of je boodschap overmaken aan Ziggo. De link vind je eveneens op de contactpagina.




Correctie doorgeven kan aan: info@landnummer.nl

Andere onderwerpen:

5 gedachten over “Ziggo klantenservice”

Plaats een reactie